Portobello road

Idag vandrade jag iväg till Notting Hill för att checka in Portobello road, där de har sin stora marknad:) mötte Jennifer (min värdmammas kompis au pair), Elsa (en av de andra nya tjejerna som jag träffat några gånger nu) och en tjej som heter Malin som jag inte träffat förut.
Var kul att gå runt på marknaden, men köpte faktiskt ingenting. Förutom mat såklart hehe, men det är ju en självklarhet :D åt en mumsig falafel och blev så mätt att jag inte orkade köpa något annat efter det 😩
Jag som tänkt prova en av dessa stora donutsen. Typiskt va! Men det får väl bli nästa gång :D

När vi kände oss klara på marknaden så gick jag tillbaka hem och började kolla på filmen blended. Rolig, men orkade inte kolla klart för blev så trött.
Ikväll ska vi mötas upp igen för lite mat.
Hoppas jag piggnar till nu!!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0