Kors i taket

WOW säger jag bara! TVÅ inlägg på EN dag ;) det ni.


Har varit i London i.. Ca 11 dagar. På den tiden har jag ätit sushi 5 gånger hehe. Klagar inte :D vi åt iallafall sushi idag med inne i stan. Denna gången blev det på ett ställe med ett sånt där rullband där man sedan plockar till sig vad man vill ha. Ganska kul idé tycker jag.
Sedan gick vi bara in på primark och därefter tänkte vi köpa cupcakes inne i Selfridge "byggnaden". Tyvärr fanns där ingenstans att sitta, så bestämde oss för att ta det en annan gång och letade upp ett starbucks istället.

Det är kul att bara gå runt och umgås tycker jag. Har fortfarande kvar den lyckliga "omg jag bor i London" känslan, hoppas den aldrig försvinner!!! ❤️



När jag sedan skulle ta bussen hem som för övrigt är riktigt nice (brukar sätta mig högst upp så man ser bra hihi) så var det typ totalstopp i trafiken när jag kommit halvvägs. Så efter att ha suttit stilla i ca10 minuter så hoppade jag av och gick istället. Tog bara 20 minuter så det var inte så farligt. Pratade med mamma samtidigt plus att jag ändå ville inom pound-world där allt kostar 1£. Där kan man nämligen få 2 Pepsi Max för 1£ 😁 katchiing. 
Gick även in i den vanliga mataffären och köpte yoghurt och Philadelphia. Annars skulle jag inte haft något till frukost imorgon.

Blir nog en lugn kväll ikväll vilket faktiskt känns skönt. Hade nog inte orkat vara ute länge idag:/ 

Imorgon blir det Portobello market i Notting Hill! Ska bli riktigt kul. Dock tror jag det kommer vara mycket folk/turister. Men det får man tåla ;)



Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0