Hej små kycklingar

Idag är det söndag = slappis dagen.
Jag gillar söndagar! Minns när man gick i skolan, då var ju söndagar ångestdagen lixom. Men sen jag slutat skolan så har jag gillat söndagar. Även om man jobbar på måndagar hehe. 

Idag har jag alltså en riktigt slappis-dag.
Gick en sväng till Hammersmith innan för att fixa lite småsaker. Köpte sminkborttagning, deo, mascara och några till smågrejer. Sen gick jag till primark för att köpa ett par vanliga mjukisbyxor. Passade på att köpa strumpor, paraply, svart halsduk oooooch: 
Denna vackra T-shirt 😁 hade beslutsångest vilken jag skulle ta, fanns ju gryffindor och hufflepuff med. Ingen ravenclaw konstigt nog haha. Så här har ni min nya party tisha :D så snygg alltså. Fast skoja, ska sova i den, varje dag, resten av mitt liv :) så får väl köpa dem andra också så man kan variera lite.

Igår var vi några stycken som åt på ett indiskt ställe i Shoreditch. Kan ingenting om indisk mat, så körde på det säkra kortet och åt tikka massala eller hur det nu stavas. Gott var det iallafall. Sen gick vi vidare till en pub som heter Brew dog. Har förstått att det är en kedja, vet att det ligger en runt hörnet där jag bor också:) det är en ölpub kan man ju säga. Det är deras grej lixom. Så om man vill dricka något annat är det inte lönt att gå dit. Men vi köpte lite öl ändå, och blir lika förvånad varje gång jag tar en klunk och inte tycker det är äckligt längre. Jag köpte ändå en mörk öl, men tyckte det var gott 😁 coooolt va?!?

Ikväll tänkte jag kolla på någon bra film, lycka till till mig själv att hitta en sådan.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ebba

Eh? Varför kköpte du inte gryffindor?

Svar: Man får ju vara lite ond ibland, malfoy är ju cool lixom;)
alexandramemories.blogg.se

2015-01-28 @ 11:04:10
Postat av: Anonym

Hahah jaa okej då ;)

2015-02-02 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0