Happy pepsi Max day

Jaha, då var det fredag. Dags att äntligen gå till banken och få ett konto.
" din tid är nästa fredag "....
Dumma tant som bokade in mig fel. För jaaa jag är säker på att det skulle vara denna veckan!! Blöö. Så nu får jag gå runt med kontanter en vecka till och inte kunna komma igång med gymmet heller. Störigt som en pissmyra.

Men min helg ska inte förstöras för det :D sitter just nu på tunnelbanan in mot stan för att möta upp tre andra tjejer.  Sen vet jag inte vad som händer ikväll. Antingen stannar vi väl i stan länge, eller så ska jag träffa en annan svensk tjej som jag träffade när Sandra tog med mig på en playdate hos sin kompis som då också hade au pair:) eeeeller så blir det till att ligga i sängen och kolla film och äta ben&jerry's som jag köpte igår 😍 mumsi

Tycker veckan har gått snabbt! Men det gör den väl när man bara jobbar 4 dagar egentligen. Igår fick jag jobba på kvällen och lägga barnen:) gick jättebra faktiskt. Så nu är jag redo för det också när Sandra kommer åka till Paris med jobbet.

Ska se om jag kan ta någon fin bild idag. Får ju piffa upp bloggen lite hehe. Kanske borde uppdatera min text och header också egentligen.. Miccyyy, help me!?!
Pusshaj

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0