Grannen, du kan inte sjunga, sorry

Hahahahahahha! Asså när jag säger att väggarna här är tunna så menar jag allvar. Grannen sjunger just nu en liten trudelutt för mig. Han verkar 100% seriös.. Fast tycker inte det låter så bra. 
 
Igår jobbade jag heldag = HELA dagen typ. Från 7.30-19.30, så 12h iallafall. Min värdmamma skulle till Paris med jobbet och pappan jobbar ju alltid heldagar. Så jag fick både lämna och hämta pojken från skolan och ha hand om lillan under den tiden. Dock så går pojken bara i skolan från 9-12 på måndagar. Så under den tiden tog jag med tjejen till Kensington gardens, sitter ihop med Hyde park. Där har dem nämligen en jättestor och fin lekplats Så vi hade kul. Resten av dagen var vi bara hemma faktiskt. Var lite mulet och pojken ville inte ut alls ändå, så tänkte det var lika bra att stanna hemma. Men tiden gick förvånansvärt fort ändå så det var luuuugnt.
 
Idag var det tisdag = Maggie and Rose dagen = bästa jobbdagen :) så vi var på art class som vanligt och lekte. Myspys. Sen fick jag sluta redan klockan 15 typ, eller om det var 14.30 redan haha. Antar att Sandra saknade sina barn mycket efter att ha varit borta en dag ;) De ska faktiskt börja på streetdance varje tisdag också, så kommer nog alltid få sluta hyfsat tidigt då. Danke schön säger jag då!
Men vad gör man då när man slutar så tidigt? Detta är något jag fortfarande klurar på haha. Visste att jag skulle till gymmet, men det var inte förräns ganska sent. Så jag pratade med fina Sofia ett bra tag, very nice talking to you mate. Seeen gick jag och handlade. Jag lovar att jag ska sluta tjata om hummus...snart hehe. Iaf så gick jag och letade efter sånna där mini-pitabröd som vi haft hemma. Behöver något att dippa i hummusen (inte för att jag inte kan äta direkt ur burken, eeeeeeh Jaaa så gott är det) men kunde inte hitta någonstans :( så får kolla en annan affär imorgon. 
Nu har jag tränat två pass 👍 första hette legs, bums & tums och var SKITBRA! Mycket bättre än bodypumpen, gillade inte den instruktören riktigt. Sen gick jag på pilates också efter det, men det var sådär. Om jag inte har träningsverk imorgon från detta... Då är det ett mirakel. Hade sån himla träningsverk sedan i fredags och den började precis försvinna. Antar att jag behöver träna core väldigt mycket hehehhe. Fast det ska bli kuligt. Så ska jag gå runt i magtröja och ba' look at my abs. Nej nu skojar jag. Men lite mer kan det ju synas:) Deppig jag blir när jag inser såhär efter...tjaaa typ 6 år, hur sjukt vältränad jag var när jag gick på gymnastiken. Vilka muskler man hade, speciellt i magen. I fredags när jag tränade så skulle vi ligga sådär där man bara har rumpan i marken och lixom ska hålla upp både raka ben och överkroppen, typ som ett V fast lite plattare. Aja, jag klarade inte ens 45 sekunder. Pinigt, fast då hade vi gjort massa andra övningar innan så var kanske lite trött redan, men ändå:( när jag gick på gymnastiken..., skämtar inte om jag säger att vi satt/låg så i minst 5 minuter under varje träning. Buhu..  Får jobba på det!
 
Nu måste jag typ sova snart insåg jag, då menar jag att jag först ska kolla på någon serie. Mycket viktig läggdags rutin. Nattinatti 
 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

Mycket trevligt att prata med dig med kära Alex! älskar din blogg. Wooo

Svar: Gulle:D
alexandramemories.blogg.se

2015-01-30 @ 01:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0