Ey yo I'm back

Men tjena. Vad kul att vara tillbaka här på bloggen.
Denna gång befinner jag mig inte i Fishers, Indiana, USA, the World. Istället är jag i underbara London som jag bara väntat på i flera år. 

Så i måndagskväll anlände jag till Heathrow och blev upphämtad av taxi. När jag kom fram till nya huset så blev jag välkomnad med sushi <3 yummy in my tummy. Föräldrarna verkade jättetrevliga (vilken jag kan säga med säkerhet nu att dem är) och hunden var SÅ SÖT så jag blev jätteglad att den typ (fast nä kan nog aldrig) ersätta älskade Pirat medans jag är här.
Ska ju alltså jobba som au pair igen och denna gång lyxa till det genom att bara ha hand om två ynka barn. Två söta barn till och med. Tjejen är 2, pojken är 3,5. Om jag ska beskriva dem med ett ord så är det att dem är envisa som... Jag vet inte vad. 

Är väldigt mycket att ta in, väldigt mycket att lära. Men tror detta kommer bli grymt kul och att jag bor i världens bästa stad enligt mig själv skadar ju inte!!!

Kan berätta mer om mina första dagar en annan gång. För nu tänkte jag kolla på nya Beck filmen. OHYEAH :D

Lovelove

Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia (din bästa vän!)

Yeeeees she's back! Har saknat din blogg alltså!


Svar: Hihi vad bra :D
alexandramemories.blogg.se

2015-01-16 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0