Äntligen

Det gick bra när jag var på banken. Tur det, annars hade jag fått ett hysteriskt utbrott :) tycker de verkar lite dumma på den banken, först för att de bokade in mig på fel vecka och sen för att jag fick vänta i 15 minuter idag innan de var redo. Meeeen nu är det gjort!

Innan jag var på banken så tog jag mig till gymmet. Gick lite på crosstrainern och sen var jag med på ett core pass:) de har vissa 30 minuters "pass" som är ute på själva gym golvet, alltså inte i en speciell klass-lokal eller vad man ska säga. Så det blir lite mer som att träna med en pt. Fast man är ju fler hehe. Trodde först att det bara skulle bli jag, var inte så mycket folk imorse, men sen kom två till iallafall! När passet var slut så sa tränaren att både jag och den andra tjejen kom från skandinaven... Då visade det sig att hon också var svensk haha. Dock så var hon nog lite äldre, hon hade bott här i 8 år, men ändå :D 
Går nog på samma nästa vecka, för det var riktigt bra och skönt att träna på morgonen 💪

Nu har jag nyss ätit en laxfile med några små tomater och lite hummus 😍 shit vad jag älskar hummus. Sandra hade köpt hem det tidigare i veckan som vi hade som dipp till mini-pitabröd bara. Så blev så sugen på det idag igen. YUMMYYYY. 

Tvättmaskinen låter as högt nerifrån köket. Hoppas den är klar snart.. Sen måste jag hänga upp allt. Blö.. Men så är det när ens trosor och strumpor börjar ta slut = dags att tvätta hehe. 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0