Tjännnaa

Wazzup yo? Alex in the house

Nu var det söndag och jag är nanig.
I fredags gick jag lite på stan med Elsa och hamnade på Harrods. Gick runt där ett tag och kolla på alla fynd grejer man kan hitta. Typ som gekås ju:) eller inte. Var nöjd med min lilla primark kasse hihi.
På kvällen var det utgång igen. Denna gång i Shoreditch (tror jag, lol) på något trevligt ställe. Ingen aning vad det hette, eller var det ligger 😁 men det var kul!! 
När jag vaknade på lördag så typ inbillade jag mig att klockan var 3 på dagen.. Och orkade inte ens bry mig för jag var så trött haha. Men hade nog drömt det för klockan var bara 10.30, yay. Så jag segade lite och gick sedan en sväng till hammersmith som man kan göra om man är uttråkad. Mina kvällsplaner ställdes in och var tvungen att gå upp tidigt idag istället för att hjälpa till med lilltjejens kalas. 

Kalaset var med frozen tema haha. Så en entertainer kom utklädd som Elsa.. Så sjukt vad dem lägger pengar på kalas här. Alla barn som bjuds in får ta med sina syskon och sina föräldrar. Gissa om det var mycket snacks i huset. 
Jag fick hålla koll på hoppborgen, japp en sån hade dem hyrt också. Som tur var så skade sig ingen ✌️ men fick inte hoppa själv så blev lite ledsen i ögat.

Fint uppdukat va?!
Tror dem hade kul iaf. Lilltjejen verkade nöjd.

Efter kalaset så mötte jag upp Ellen och gick lite på stan. Avslutade med AFTERNOON TEA som jag längtat efter sedan jag flyttade hit haha! Riktigt gött var det :D  

Kolla så vackert, och gott såklart.

Nu har jag precis pratat med Micca i typ.. Massa minuter, aslänge. MEN det är kul OCH har nu bokat flyg till OSLO för att träffa lilla miccisen och lilla mammisen i slutet av februari, tänk vad kul !!!!!!!!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0