Död

Typ! Är så slut efter denna veckan. Har insett att jag inte varit  riktigt "stressad" på vääääldigt länge. Först och främst så var det svårt att gå tillbaka till att jobba efter att jag varit ledig i två veckor haha. Sen har det varit sjuka barn=extra jobb och allmänt långa jobbdagar. Har varit stressad över andra småsaker också. Vissa seriösa, vissa oseriösa. Ett seriöst exempel är att jag skulle slinga håret (LOL) men det gick jättebra :D duktiga jag.

Hade besök av Johanna och Maria förra veckan. Så himla kul var det ❤️❤️
Och nästa vecka kommer ju Micca och mamma. Ska bli sååååå mysigt och jag längtar!! 

Tillbaka till jobbet. Förra veckan så tänkte jag typ såhär "åååå kan inte dagen bara va över, orkar inte jobba mer". Men nu tänker jag igen "nu har jag jobbat typ 8h, men det gör inget för det har varit kul". Trodde ALDRIG att detta skulle hända. Att jag hade sån tur som fick världens bästa värdfamilj. Kommer så bra överens med föräldrarna och barnen är värsta änglarna om man jämför med många andra ❤️ så söta är dem. Kommer ju sakna ihjäl mig sen när jag åker hem.. 

Idag så hade jag hand om båda två. Först var vi på stay and play. Sen kom vi hem, fixa lunch och sen iväg igen till kensington garden med den fina lekparken. Då var mamman med också. Skulle köpa glass till barnen.. Så frågar Sandra om jag vill ha, jag svarar att nä det är lugnt. "Jo men du älskar ju glass, klart du ska ha". Okej då 😄 ibland undrar jag om det är så jag presenterar mig för folk.. Typ "hej jag heter Alexandra jag älskar glass". Tror nästan det är så 🍦❤️ 
Efter parken så fortsatte jag och lilltjejen till ett annat lekställe medans Sandra och lillpojken skulle på playdate. 
Så har farit runt minsann. Sedan när vi skulle ta bussen hem så var trafiken hemsk. Så hoppade av och gick i 20 minuter hem istället. Annas skulle det nog tagit en timme. Seriously!


Nuuu ska jag fira Valborg på bästa sätt. En ben & jerry's och film på det. Sen däcka i sängen 😘

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0