Weekend

Tjabba

Glömmer bort att blogga lite då och då hehe. Igår var det fredag. Hjälpte Mathilde med hennes packning och på kvällen var det dags att säga hejdå :( buhu. Känns väldigt väldigt tråkigt att hon åkt men vi ska åka och hälsa på henne i Frankrike när vårt år är slut har vi bestämt, så det är ju lugnt;)

Idag jobbade jag faktiskt men det var helt okej. Började klockan 3 så innan dess träffades vi på ett av mallen för att vandra runt lite. Blev oplanerad shopping.. Ett nagellack, två vanliga t-shirtar som kan vara bra att ha när man jobbar med bebisarna, armband och ett halsband (fast det fick jag typ gratis). Väldigt nöjd är jag!! Men bästa köpet den här veckan var nog ändå justin bieber biljetterna.. Fast har ju äntligen köpt knäckebröd också så det är såklart lite svårt att avgöra vilket som verkligen var det bästa köpet.......... :D AAAAAHHHHHH justin bieber!!!!!!!!!!! Fick ryck igen, sorry.

Tillbaka till min jobbdag. Hängde med min värdmamma till en slags fest. Det var tydligen något speciellt hästrace idag som alla kollade på. Jag följde efter bebisarna och alla andra gick runt och åt småmat och kakor och cupcakes:( fast fick chansen att snatta till mig lite mat innan jag skulle åka hem med bebisarna:) de hade två hundar i huset och åååå vad söt lilltjejen var när hon träffade dem. Tror det var första gången hon fick chansen att klappa en hund och hon älskade det så mycket och skrattade och kramade dem. Puttenutte.
När jag åkt hem, matat dem, badat dem och nattat dem så kom Sofia, Helen och Jana över för att kolla coolingen Harry P och hans äventyr på hoggihogwarts:) jag är ensam hemma för mamman är fortfarande på fest och pappan är borta med de äldsta pojkarna, så jag var tvungen att vara hemma och "jobba" efter bebisarna lagt sig också så det passade ju bra med lite filmkväll hemma hos mig då. Nu har de precis åkt hem och jag tänkte försöka ta igen lite serier jag missat denna veckan. Icke bra! Så godnatt för mig, godmorgon för er.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Snyyyyyyygt!

Mammis

2013-05-06 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0