Vi gjorde det

Yayy, jag joggade idag, yay! Gick faktiskt bättre än jag trott. Var helt okej så det gör vi nog om. Var skönt iallafall att inte jogga själv för jag känner mig så fruktansvärt ful när jag joggar, lite därför jag aldrig gör det annars haha. Känns som att alla ska stirra. Men nu gjorde jag det :D
Efter joggningen så åkte vi till en affär som heter world market. Gissa vad vi hittade där? Ballerina kex :D så det köpte vi, mums! Blev väldigt lycklig. Så det blev vår go-fika efter lunchen vi lagade. Stekte kyckling med broccoli, grön chilli, vitlök och citron. Blev jättegott men oj vad starkt haha. Jag är ju ganska känslig när det kommer till stark mat, så vi kanske inte skulle tagit hela chilin...
 
När jag skulle köra hem var jag tvungen att tanka och den hade pipit att bensinen började ta slut. Sen en gång när jag bromsade in vid ett trafikljus så började det hacka lite konstigt så jag fick paniiiiiik och tänkte att NEJ BENSINEN ÄR SLUT HJÄÄÄLP JAG KOMMER FÅ BENSINSTOPP. Men jag klarade mig till macken ändå och överlevde hela resan hem:) 
 
Nu försöker jag packa inför imorgon när vi ska åka och vara borta tills på tisdag. Har tyvärr ingen aning om det finns något internet där så om jag inte hör av mig så vet ni varför. Jag hoppas verkligen det kommer bli kul! Ska åka bil i 7h imorgon vilket jag är ganska taggad inför hihihihi. Gillar att åka bil:) vet, jag är lite konstig. Fast vem vet det kanske blir värsta helvetesresan med 3 pojkar i baksätet med sig... Det återstår att se.
 
Om vi inte hörs, hoppas ni får en bra helg.
 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0