Tuudeluu

Idag är det lördag. Jag borde vara lycklig för helg men inte idag inte. Ska jobba idag och imorgon när jag är ledig så måste jag på månadens au pair möte -.- inte superkul menmen.
Är väääääldigt taggad inför lunchdax, ska träffa tjejerna på cheesecake factory hihi. Längtar...MAT <3 
 
Igår hände inte så mycket så kände inte för att blogga. Var på gymmet och körde det där bootcamp passet igen. Trevligt, men jobbigt och blev så trött. Sen jobbade jag och vi gjorde inget speciellt. Men känner att just nu har småpluttarna kommit in i en period där de ska röra/ta/rota i ALLT. Kan inte ha dem i ett enda rum utan att de börjar stöka ner förfärligt. På kvällarna efter de badat brukar jag oftast ha dem i sitt rum med massa böcker och så.. Men det har inte gått de senaste dagarna för att nu har de upptäckt att det är ju så himla kul och nödvändigt att öppna alla lådor till deras klädbyro och slänga ut alla kläder... Men jag tycker inte det är lika kul :(  är lite rädd,vet inte hur länge denna period kommer hålla på haha. Tänk så är den inte tillfällig? Hjälp!!!?!?!
 
På kvällen efter jag slutat åkte jag till Jana för att träffa resten och bara göra ingenting typ :) började kolla på film ett tag (cocktail kollade vi på, jag fick övertala alla att den var bra ;) men sen kollade vi ju inte ändå) men sen slutade med att vi mest pratade. Alla var väldigt trötta. Det blir så när man är au pair. Åt massa glass också, det får jag ju inte glömma att berätta såklart haha. 
 
Men ja, det var väl det jag hade att berätta för tillfället. Ikväll jobbar jag till 11, BUHU :( men har ju iallafall glass som jag kan äta när alla barnen gått och lagt sig.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0