Trött alltså!

GodmorgonGodmorgon!
är väldigt trött efter gårdagen haha. Det var så sjukt kul och de hade en massa coola bergochdahl banor. Vi hann inte ens åka allt de hade. De två roligaste som jag tyckte var 1. En där man åkte inne i ett hus så det var heeelt mörkt förutom när det var blinkande lampor ibland. Vi stod i kö ganska länge och man kunde ju inte se karusellen, så efter ett tag blev vi alla hungriga och lite små tjuriga och sa att det kommer säkert inte vara värt väntan.. Vid ingången sa det att man skulle vara uppochned 4 gånger vilket vi inte trodde efter ett tag i kön plus att man fick ha sin väska i knät så vi tänkte att de lurad ju bara, det kommer vara något fjantigt. Men joho hahahahah, det var jättekul iallafall. Fick en fin bild från den karusellen. Sofias min slår ju allt! Roligast nummer 2. Var en där man började liggandes, sen vände den på sig så det kändes som man flög. Den gjorde Mig nervös så därför tyckte jag den var rolig hahah för jag blir nästan aldrig nervös inför bergochdahl banor längre ;) 
Så vi hade en super dag, åt god mat, lyssnade på massa bra musik i bilen och slapp vara hemma och tråka runt haha. Vill lätt åka dit igen!
Kom hem väldigt sent plus att jag tvingade mig själv att duscha så jag skulle slippa göra det nu på morgonen. Nu väntar jag på svennarna inför veckans svenne-dejt. Ska kanske baka en paj eller något. Klagar inte. 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0