Onsdag idag tror jag

Idag har det varit onsdag. För er som undrar hur det slutade för mig igårkväll, åt tillslut och mådde lite bättre..,.. Men mmmmm, var ju inte glad precis.
Började dagen med att träffa Jana på starbucks eftersom hon var ledig. Jag och Mathilde brukade ju åka till starbucks väldigt ofta hehe så tillslut kände de ju igen oss och visste vad vi ville ha ;) nu hade jag inte varit där på ett tag eftersom hon åkt hem men idag när jag kom in så kände de fortfarande igen mig hihi. Alltid skönt att slippa säga vad man vill ha ju.
När vi suttit där ett tag med vårt kaffe så åkte vi till walmart och sedan kohls, bara för att kolla läget lite och ha något att göra.
När jag kom hem hade jag tid att prata lite med mamma&pappa och sedan prata med Julia och Ebba :D igen, ååååååååå vad kul det var att höra er samtidigt hihi. Kändes väldigt tråkigt att jag inte var med er. Hade gärna sluppit jobba och istället varit med er och fixat iordning sig och sedan gå ut och ha det trevligt. Buhu för mig..

Nu sitter jag i köket och har nattat alla barnen. Äter (mums) och kollar new girl. Yay. Hoppas ni sover gott


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0