MIN SILL

Imorse upptäckte vi att kylen gått sönder. De har ingen extra kyl, bara en stor frys haha så det var ju typiskt. Men sen kom jag på att vi har en minikyl nere i källaren eftersom de har en bar där..., tillsammans med biljardbordet, schackbrädet med de stora fåtöljerna och den uppstoppade björnen såklart.. Så jag sa att de kunde ta ner det viktigaste dit såsom ägg, kött och mjölken eftersom barnen dricker det heeela tiden. Har jag sagt att de kallar 6åringen för en "milkoholic"? Ganska kul faktiskt höhö ;)
Men helt plötsligt kom jag på att min älskade sill var i kylen!! Den kunde jag bara inte låta gå till spillo <3 så räddade undan mina burkar och tryckte in dem i kylen där nere hihi. Här åker man 2 timmar för att köpa sill, Nähä du då ska den inte ruttna! Har faktiskt t.o.m köpt Wasa knäckebröd nu äntligen! Så tror det kan bli helt okej gott att ha knäckebröd med sill... Får la se det.

Innan kylproblemet och sillräddningen så var jag på gymmet. Och imorse testade jag tillslut bootcamp passet som jag velat så länge men aldrig haft tid. Trodde jag skulle falla ihop ibland. Det var inte sådär så att jag svettades ihjäl, men jag blev så trött och kände att man verkligen tog ut all sin energi. Kändes ändå bra, när det var över hehe. Men dit ska jag nog försöka gå en gång i veckan om jag har tid :)

Har även hunnit träffa Victoria för lunch. Vi åt på ett ställe som heter red Robins, de hade jäääätte goda hamburgare. Blev proppis efter det.
Nu ska jag jobba som vanligt och ikväll hittar vi antagligen på något kul. Hade tänkt kolla in en annan nattklubb eller bar eller vad det är där man kan vara under 21. Kan bli spännande ;)

Antar att ni har fredagsmys just nu där hemma, kul för er!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0