Memorial day

Idag är det memorial day som jag inte vet vad det är hehe. Barnen är lediga från skolan iallafall så någon slags röd dag är det.
Jag träffade Sofia innan jag började jobba nu och vi åt frukost på panera bread och sen åkte vi en sväng till castleton mall. Köpte en jättebillig blus eller vad man ska kalla det på h&m:) kändes som att tiden gick sakta och behövde inte stressa! När det är så så har jag inget emot att jobba senare på dagen hihi.
Nu tar tvillingarna sin tuppis. Tror jag tar ut dem när de vaknar, orkar inte vara inne idag.


Ge mig lite kärlek
Postat av: miccaela cooling

man hedrar soldater som dött i krig lilla plutt. come on.

2013-05-30 @ 23:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0