Längesen

Men hej!
 
i fredags träffades jag, Helen och Sofia för att laga tacos och mums vad gott det blev. Har kanske bara ätit tacos 2 gånger sedan jag kom hit så det var efterlängtat. Vi hade guacamole till och så köpte vi humus att domstol förrätt typ att doppa chipsen i. Sååååå gott , älskar humus nu. Jag och Sofia åkte hem hyfsat tidigt eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen för att åka till Chicago :) jag sov över hos Sofia och klockan 6 på lördagen så bar det iväg. Det är så himla kul att ta en roadtrip lite då och då. Så går man upp tidigt, åker till starbucks och sen lyssnar på massa bra musikBertildagen verkligen Chicago jättemycket :D ska lägga in bilder imorgon eller något för just nu har Sofia kameraminnet. 
Vi började med att gå till en av sed stora byggnaderna där man kunde åka upp för att kolla på utsikten och de hade som en utbyggnad av glas där man kunde stå och titta ner och ta bilder. Lite svårt att förklara, ni ska få se :) 
där mötte vi upp en av Sofias vänner som hon träffat när hon åkte hit som egentligen bor i Washington. Så resten av dagen fick vi runt med henne och hennes tyska kompis för att kolla in staden lite. Vi valde att inte stressa runt eftersom vi är vääääldigt säkra på att vi kommer åka dit fler gånger :) så vi tog oss tid att äta god mat och gå längst med shoppinggatan. Igen, gillade verkligen Chicago :D köpte en kjol och en sportbh från forever 21. De hade topshop där! Trodde inte de hade det i USA så blev väldigt glad, fast hittade dock inget. Blev glad av zara butiken med! Det har vi såklart inte här i indanapolis. 
 
Idag är jag sååååååå trött och är tvungen att jobba för att föräldrarna är på indy 500 hela dagen. Plus att tvillingarna är båda förkylda och snorar ner överallt, så äckligt :( vill bara duscha. 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0