Imorgon får jag åka karusell = jag är hypead

Wohoooo imorgon ska jag, Sofia, Helen och Justyna åka till kings Island som är en nöjespark med massa karuseller. Yayy :) ska bli väääldigt kul!
 
Gårkvällen blev inte som vi tänkt oss som vanligt haha. Vi åkte till stället vi tänkt, men det såg så sunkigt och skumt ut så nej tack, vi vände och åkte hem igen. Jag sov över hos Sofia och fick lyxfrukost (våfflor och pannkakor) och vi kollade lite oc. Sen mötte vi upp Helen på panera bread innan jag skulle börja jobba.
Imorgon är det mors-dag här så familjen skulle äta middag ute tillsammans med värdpappans föräldrar och en av hans bröder med sin fru och dotter. Vi var på en japansk restaurang, och helt seriöst, det var detå coolaste restaurangen jag varit på. Tyvärr hade jag inte med mobil så kunde inte ta bilder. Men man satt runt själva "spisen" där de lagade ens mat så varje bord hade en egen kock. De var sjukt duktiga, skämtade, kastade mat så man fick fånga det i munnen (dock gjorde inte jag detta hehe),  kläckte äggen med sin stekspade.... det var coolare än det låter hahah! Var kanske inte den godaste maten jag ätit, men helt klart den bästa resturangen iallafall:) så det var något nytt. 
 
Bäbisarna har varit lugna för övrigt. Men vet inte varför det bara hänt nu haha...igår bajsade pojken på golvet när jag lät de springa nakna i typ 1 minut efter badet och självkart trampade han i det vilket betydde bad nummer två för honom ... Och idag bajsade flickan i badkaret.... Tänkte det kunde vara kul för er att veta :)
 
Nu ska jag kolla någon film eller serie innan jag ska samla nya krafter tills imorgon :D

Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Vad du snackar mkt skit.Ha,ha,ha!!!!!!

Puss o Kram!
Mammis

2013-05-12 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0