Hehe

Alltså förlåt att det blir såhär ibland.. Glömmer bort det plus att det inte finns mycket att berätta.
igår skulle vi äta ute med familjen iallafall, åt den goda lax salladen igen, MUMS! Efter det åkte vi till pojkarnas skola för alla klasser skulle sjunga två sånger typ. Tiden gick fort så det var lugnt hehe. Vi har det fortfarande varmt :) men just nu åskar och regnar det. Trodde vi såg en tornado igår men det var bara regn..
 
Imorse träffade jag Justyna och Sofia innan jobbet för att bara prata och ta det lugnt. Bebisarna har varit lugna idag. Glömde faktiskt att jag slutade tidigt också så nu sitter jag här med massa tid, rätt skönt ändå.
 
Har det hänt något annat kul? Naaaeeeee kanske..

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0