Graduation

Hola!

Idag träffade jag Helen, Sofia och Justyna på castleton mall för att hänga lite innan jobbet. Alltid trevligt att gå runt lite där. Vi fick smaka på något te (vet inte hur det stavas men menar sånt man dricker hihi) och efter det blev jag så sugen på te så drack det när jag kom hem. Har bara en påse kvar nu av de som mamma och pappa skickade buhu. Det har varit ganska kallt idag och blåsigt så har frusit hela dagen :(

Nu på kvällen gick jag faktiskt på 6åringens "graduation" eftersom han slutar på förskolan. Det var jättegulligt faktiskt. De hade vita rockar och hattar på sig och så sjöng de sånger osv. Alltid kul när barn ska sjunga och det finns vissa som skriker hahaha. När de var klara så serverade de tårta också. Fast jag åt faktiskt ingen, knäppt va? Men deras "tårtor" är alltid som en vanlig sockerkaka med glasyr på. Kul. Men den var väldigt fin iallafall och hade alla barnens namn på:)

Imorgon ska jag jobba tidigt istället för sent vilket jag bara är glad över haha :D ska jobba 9-16 så ska bli så skönt att sluta tidigt. Hade ju tänkt gå till gymmet ikväll men hans graduation tog längre tid än vi trott.. Så då kan jag gå imorgon efter jobbet istället och sen tänkte vi träffas och laga tacos!!!!!! YUMMMM


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0