Glader

Idag känner jag att jag är på bra humör. Gillar att det är varmt så man kan ha shorts! Träffade mina svenneVänner på starbucks imorse och det slutade med cheescake factory hihi. Provade en med bananacream, riktigt god! Var typ första gången jag klarade av att ta något utan choklad, annars brukar jag alltid ha chokladabstinens ;)

Nu kom jag hem för ett tag sedan och pratade en snabbis med mamma. ÅÅÅH vad glad jag är att jag får träffa er i sommar. Gjorde mig på bättre humör. Och igår bokade jag även min flygresa hem från los angeles, kanske inte något bra att flyga därifrån egentligen haha, men nu känns det ju ändå mer till 100% om man säger så.

Idag slutar jag tidigt och ska antagligen åka hem till Sofia för att se säsongsavslutningen av vampire diaries. Exciting! Har ni som kollar på det förresten sett att det ska komma en serie om bara "the originals". Verkar lite skumt, men antar att jag måste (ja jag måste) se det när det kommer då :)


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0