Gissa vad

Det är måndag. Svenne träff kanske? Svar ja. Träffades hemma hos Sofia och vandrade sedan en liten bit till en stor gräsplätt. Har ingen aning vad man ska kalla det haha. Det var ju ingen äng och ingen åker heller. Det var väl inget öppet fält? Eller vad är det egentligen? :/ nu blir jag lite fundersam! Jag kallar det för en stor gräsplätt iallafall, hoppas det är okej :)
Vi tog med oss jordgubbar, hallon, körsbär, blåbär, chocolate chip cookies och några andra små goda grejer. Blev en bra picknick och mättade oss väldigt bra också för den delen. Har varit väldigt varmt idag med det var lite molnigt i början. Men det kanske var tur det så vi inte smälte bort.
När vi åkt hem var det dags för jobb och idag tog vi med bebisarna på kvällen när mamman och den äldsta pojken skulle till något scout-möte. Han ska nämligen på ett boyscout läger i sommar haha. Kände väl på mig att de skulle bli jobbigt och det var det också. De sprang åt olika håll och där var jag helt ensam och kände mig dum. Men nu vet jag iallafall att jag aldrig kommer ta med dem ut någonstans själv, tex till parken. För det går inte när de är två. Är väldigt tråkigt måste jag säga :( kan ju inte göra så mycket.

Nu tänkte jag kolla på någon film innan jag ska sova. Har två gratis veckor kvar på netflix så får se om jag lyckas hitta någon hyfsad film att se. NATTINATTI


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0