F Y R A

Fyra hela månader har jag varit borta nu, knäppt va? Har väl ändå gått väldigt snabbt måste jag säga. Men just nu i denna stund är jag på så sjukt dåligt humör så orkar inte tänka att jag ska vara här så länge till. Bli inte oroliga. Men jag har inte fått chansen att äta kvällsmat än och klockan är KVART I TIO!!!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! De får väl fatta att jag måste äta som vilken annan människa som helst (förutom de själva då för de blir ju tydligen inte hungriga). Istället tänker hon att "åå vad trevligt vi tar med bebisarna till 12åringens basebollmatch" när klockan redan är tio över åtta.............. Kommer såklart hem efter 9 och sen måste vi naturligtvis bada dem innan de kan gå och lägga sig. Så nu är klockan VÄLDIGT MYCKET OCH JAG BLIR UPPRÖRD FÖR JAG ÄR BAJSHUNGRIG MEN OJ SEN MÅSTE JAG GÅ OCH LÄGGA MIG TYP DIREKT ALLTSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Ööööööööööööööhhhhh hjäääälp. Fick ingen chans att äta innan vi åkte heller för nej då var jag ensam med fyra av fem barn och skulle mata och hålla koll på dem. 
Ni förstår nog inte. Är så hungrig/arg att jag vill sparka på något:( och nu när alla barn äntligen gått och lagt sig så ska mamman såklart hålla på med lite andra småsaker innan hon tar tag i att fixa maten till oss. Nu är det ju iofs bara lite kyckling som ska skäras upp och läggas i pastasalladen, MEN JAG HAR ALDIRG GJORT DET FÖRR OCH VET INTE EXAKT HUR DE VILL HA DET SÅ JAG KAN JU INTE GÖRA DET !!!!!!
 
Hade glömt att jag kan bli på dåligt humör om jag inte ätit om man säger så...
 
Men okej ska försöka tänka på annat. Så ja nu har jag varit här i fyra månader. Imorgon är det onsdag. Jaa det är väl det jag kan säga just nu. 
Ska gå upp och kolla läget, IGEN!!
 
Godnaaaaaaaaaattttttt

Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

I feel your pain bro....

2013-05-22 @ 16:45:52
URL: http://sofiapappas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0