En fantastisk underbar helt superduper bra dag

Först och främst. Fail, det var visst 100 dagars jubileum idag ;) hehe

Dagen är underbar för att:
- Det är soligt
- Det är varmt
- VI BOKADE BILJETTER TILL JUSTIN BÄSTA BIEBER IMORSE OMGOMGOMG YAAAAAAAAAY WOHOOOOOOOOOOOO

Jajjemen :D den 10e juli ska jag och Sofia se en av de mest talangfulla artisterna just nu. För ja så är det!!!!!! ALLTSÅ KAN NI FÖRSTÅ DETTA? Kan knappt jag hihi. Så nu har jag både Ed Sheeran och Justin Bieber att se fram emot. OOOHYEAH <3

Något annat kul som hände idag var att jag vaknade av att jag pratade i sömnen. Gissa vad jag pratade om... Mat. Rabblade upp mat jag saknar från Sverige. Alltid lika kul när man väl fattar att man är vaken och börjar skratta.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Ååh, vad kul för dig Alex! :D

2013-05-03 @ 00:11:20
Postat av: Ola Larsson

Tillåt mig ha en avvikande uppfattning... ;) Men jag är glad för din skull Alex!

2013-05-04 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0