Dagen

Idag gick jag till gymmet. Blev lite sur dock för hade glömt att tränaren som brukar ha passen i vanliga fall inte ska vara här nu på tre veckor. Hon är lite speciell och roligare än alla tråkiga tränare tycker jag hehe. Men tjejen som var där idag var väl helt okej hon med..

Hade bebisarna vid en lekplats idag utanför pojkarnas skola. Där känns det ändå helt okej om jag är själv för där är ju inte lika mycket barn som vid parken. Lilltjejen tog bara 1timmes tupplur idag så hon har varit ganska tjurig haha. Men det var ändå ganska lugnt.

Fick god middag idag vilket gjorde mig lycklig:) vi åt lax!!!!!! Yumm. Imorgon är det onsdag och nu i helgen ska jag följa med min värdfamilj till gatlinburg som ligger i Tennessee, lite mer söder. Kommer vara borta hela helgen vilket känns lite långtråkigt, men tydligen brukar de ha väldigt kul där och nu var de så gulliga och fixade andra barnvakter så bebisarna ska stanna hemma. Annars hade de "förstört" för oss och gjort att man inte kan göra lika mycket för där är bland annat en flod precis vid stugan vi ska bo i osv. Så det var ju ändå snällt att de fixade det bara så att jag skulle kunna följa med = kommer inte behöva jobba så mycket direkt. :)

Mer om det en annan dag. Godnatt!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0