Bättre sent än aldrig

Har ju glömt lägga upp bilder från när vi träffade Gavin Degraw och "utforskade" downtown Indianapolis. 
 
Jag och Mathilde
 
 
 
 
 
Cooooola Gavin när vi kom under genrepet
 
Jon McLaughlin, riktigt bra faktiskt.
 
Vet inte varför vissa av bilderna hänger ihop, kan inte göra mellanrum hehe. Hoppas det är okej ;) Är ju fortfarande nybörjare.
 
Idag är det fint väder igen! Har shorts och t-shirt på mig, känns konstigt. Var ute på en promenad ganska tidigt imorse för annars blir det för varmt. Känner att man nog måste passa på nu innan det blir sommar på riktigt om det blir så varmt som de säger... 
Åt mumsig frukost efter det och kollade på det ALLRA sista avsnittet av 90210. Kände ärligt talat att det var dags för ett slut, började bli lite väl tjatigt. Men det var ändå hemskt att det tog slut. Är väl alltid så när man följt en serie under en lång tid. Iallafall för mig som är beroende HAHA, låter ju helt galen.
Hoppas ni får en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0