Åt ajs krijm innan:)

Imorse träffade jag Sofia för att laga mumsiga scones till frukost! Blev riktigt gott fast fick mig att sakna hushållsosten hemma och oboy. Ååå en stor kopp med oboy. Det hade vart något;) men det var som sagt gott ändå.
Efter frukosten åkte vi till ett shoppigställe i carmel för att träffa Jana och hennes pappa som är på besök. Köpte faktiskt ett par jeansshorts idag! Vi köpte även glass på ett häftigt ställe. Glassen var väldigt krämig/mjuk då fick man först välja vilken glass smak man ville ha och sedan kunde man välja att lägga i något om man ville. Tex. Jag tog chokladglass med cookie dough i. Då tog de en skopa glass och la ut på en skärbräda typ, sen tog de en klick cookie dough och mosade i glassen och blandade runt. SÅ GOTT OCH SÅ COOLT;) blev väldigt inspirerad, får massa nya idéer hela tiden till min framtida glassbar. Kommer bli så fett. Höhöhöhö.
Så som rubriken lyder, jag åt ajs krijm idag.

När jag kom hem ringde jag till min kära pappa. Det är ju nämligen hans födelsedag idag :D GRATTIS!!!!! Vet att du inte gillar tårtor så mycket, så jag behöver ju inte känna att jag missar någon god tårta iallafall;) fast hade jag varit hemma hade jag bakat en paj till dig (och mig själv)!

Imorgon händer något väldigt speciellt. Jag och Sofia ska nämligen ut och jogga tillsammans på morgonen...... Ja jag är seriös. Jag ska jogga. Vet inte hur detta ska gå, men så farligt kan det väl inte vara? Eller?
Önska mig lycka till.



Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola Larsson

"AJSKRIIM" - det kanske är ett bra namn på din glassbar? eller - "I SCREAM"...? :)

Svar: PAPPA, du är ett geni! I scream var ju skitbra!!!!!
alexandramemories.blogg.se

2013-05-30 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0