You step up I step up too

Sitter och kollar step up <3 den gick på tv'n så nu när jag inte har min dator att kolla serier på får jag ju göra annat.

Kan inte sluta tänka på min bikini hihihi!
Först köpte jag den inte och tänkte istället att jag kunde vänta för såklart hade jag beslutsångest om vilken färg jag ville ha;) Så vi gick vidare till american eagle där jag hittade en klänning och två tröjor på rea. De var fina och passade och allt, men sen tänkte jag att jag köper hellre bikinin nu och struntar i de andra. Så då gick vi tillbaka så jag kunde köpa den! Var nervös när vi gick in för det fanns bara en i min storlek när jag hade kollat innan. Meeeen där var den. Så stolt över mig själv och mitt tänkande ;)

Imorgon ska jag till gymmet! Måste passa på nu innan vi ska åka till Florida. För det gör vi nämligen på torsdag:D ska åka dit med min värdfamilj till en ö. Tror det kommer bli väldigt lugnt och skönt. Ska ta med min bikini, såklart!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0