Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR SKOGLUNDARNAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRAAAAA! :D
Grattis mina älskade vänner. Förlåt för att jag inte kan vara där och fira er när ni fyller hela 20 år. Hoppas åtminstone ni haft en bra dag och att ni inte saknar mig för mycket hihi. Fast jag saknar er<3 love you

Är förresten framme i Florida och här är heeeeeelt underbart.

Igår flög vi hit men var tvungna att sova på hotell för att det inte gick några båtar ut till ön så sent. Så idag åkte vi hit och det är så gulligt och fint här. Husen är färglada och sjukt stora och fina. Vi bor i ett turkost hus med tre våningar och havsutsikt.
Har haft panik för att jag inte kunnat gå ut i solen förräns nu (har väntat på båten, passat bebisarna, packat upp osv) men äntligen sitter jag vid poolen. Vi har nära till havet plus en egen pool haha. Snacka om lyxigt.
Förlåt men nu orkar jag inte skriva mer, nu ska jag sola!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0