Två dagar till sol

Nu har jag börjat packa lite och imorgon måsta jag åka och köpa flipflops och några andra småsaker. Undrar hur det kommer vara att flyga med två bebisar.. Som sagt så ska vi till en liten ö och min värdmamma har sagt att där inte finns någon affär så man måste beställa all mat innan man åker och så får man hämta upp det när man kommer dit. Blev lite småledsen först för jag tänkte att då kommer jag inte kunna köpa någon glass, men igår fick jag reda på att det finns åtminstone en liiiten affär där man kan köpa dricka och lite sånt, och glass :D så då behöver jag inte oroa mig för det längre!

Har tvättat imorse så nu ska jag gå och se om det är klart, och om det är blött -.-


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0