St Patrick's day!

Det är har ju varit st patrick's day idag, glömde nästan det;) man måste ha grönt på sig, annars har folk rätt att nypa dig av någon anledning.
Min värdmamma hade köpt en tshirt till mig. Den är svart, men med grön text på.... Tydligen är det okej. Skumt! Den hade jag på mig ikväll iallafall när vi åkte med golfbilen för att köpa lite glass :D de hade ingen kulglass meeeeen de hade twixglass så jag var nöjd.

Var på ett sätt tråkigt att vi skulle vara borta just den veckan de var st patrick's day. Hade gärna velat åka in till Indianapolis och kollat på parad och sånt kul. Men jag har ju faktiskt redan varit med om det en gång när jag var i Denver för ett år sedan:) så jag har ju upplevt själva grejen.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Det var ju snällt av henne att se till att du slapp bli nypt! :)

2013-03-18 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0