Snöar fortfarande..

Nu är här jättemycket snö, bajs säger jag då.

Igårkväll köpte jag och min värdmamma pizza och kollade film. Så det blev en helt okej söndagskväll!

Skulle köra en snabbis för att träffa Mathilde innan, tog väl 10 min att skrapa/boxa av all snö från bilen -.- Sen åkte jag till affären för att köpa vykort eller något att skicka till mormor och farmor men har inte sett vanliga vykort någonstans :( så köpte bara kuvert och några klistermärken istället hihi. Det var sjukt jobbigt att skriva breven. I dagens samhälle skriver man ju inte så mycket för hand längre så blev väldigt trött. Det är ganska galet när man tänker efter.

Nu ska jag snart börja jobba, blir nog en väldigt tråkig dag inne i huset.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Inga vykort? Din mamma kommer bums! Du skulle ju kolla efter någon bra affärsideé att ta till Sverige, men nu får du kanske vända på det. Flyg över din moder så säljer vi vykort i Usa. Yahooooo! Vad kul!!!!!!

Kramelikram!
Mammis

Svar: Haha, det hade varit något va!
alexandramemories.blogg.se

2013-03-26 @ 06:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0