Skit också

Jaha, hur länge fick jag vara "frisk"? Två dagar kanske?
Bebisarna var alltså sjuka under måndagen och vi trodde alla att det var något de ätit eftersom de verkade bli bättre snabbt. Igår hade de diarré hela dagen, trevligt va? Det är väl sånt ni vill veta gissar jag.
Jaja tänkte vi, det går nog över snart. Men på kvällen kräktes pojk bebisen igen, vet inte hur det var resten av natten. Anledningen till att jag inte vet är för att jag stannat i källaren. Sitter just nu på golvet vid toaletten. Vaknade inatt och mådde illa igen och fick panik. Så nu är jag sjuk. Kul att min värdmamma smsar mig klockan 6 på morgonen och jag är vaken. Hon frågar hur jag mår, jag skriver dåligt och att jag har kräkts, då skriver hon att hon också är sjuk. KUL VA?
Har ingen aning hur vi ska lösa det med schema osv idag. Och jag som skulle gå till gymmet och sen åka och köpa flip flops för att jag var för lat för att åka till affären igår. Vet inte när jag ska kunna göra det nu.

Men ja, detta blir nog en superkul dag. Tycker inte om att ligga i sängen och må illa. Då sitter jag hellre här.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Krya på dej!

Mammis

2013-03-13 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0