Onsdag

Idag gick jag upp tidigt och åkte till gymmet. Sen fixade jag frimärken så jag kunde posta mina brev till mormor och farmor hihi. Hade ingen aning hur många frimärken man behövde så vågade inte chansa. Men sen satte hon på posten på några speciella frimärken så vet fortfarande inte hur många vanliga man ska ha.
Körde vidare till en Victoria's secret butik för att byta mammas trosor haha. Sedan bar det av hemåt så att jag äntligen kunde äta frukost! Gissa vad..... Havregrynsgröt såklart :D

Idag har varit en sån dag när jag tänker på allt jag tycker är dåligt. Blir irriterad på mig själv haha, och alla andra. Nu längtar jag tills klockan är 9 så jag kan filosofera lite mer utan att bli störd av barn.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0