Melodifestivalen

Har ju inte kollar på melodifestivalen detta året så tänkte jag skulle kolla igenom några låtar nyss. Denne Yohio som jag har förstått kom tvåa... Har sett honom en gång förut när han sjöng i Bingolotto eller var det var och tyckte väl inte att han var sådär jättebra då för han sjöng på japanska eller kinesiska eller något annat asiatiskt språk. Men nu när han kom tvåa så tänkte jag att han kanske är bättre än vad man tror.
Men jag hade fel! Helt seriöst, HUR kunde han komma tvåa? Visst är det kul med någon som har annorlunda stil och jag har ingenting emot det, men detta var för mycket. Låten var dålig. Han sjunger okej och inte superbra. Han dansar som värsta spagetti fjanten och innan låten är slut har han visat upp sin fula handske ungefär 58 gånger. Okeeeeej vi fattar att du har ett hjärta i handflatan på handsken, du behöver inte visa oss det vaaaaarje gång du säger heartbreak hotel...
Blir helt frustrerad.

Tyckte att Robins låt var bra, så grattis till honom :) Hejdå.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Haha, för rolig ;)

2013-03-13 @ 00:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0