Mäktige Thor på din rullande vagn, KÖR KÖR BORT!!!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA sitter här för mig själv och skrattar åt min rubrik hahahahah. Vet att iallafall mami, papi och Micca fattar. Är lite trött antar jag.

Idag har vädret varit sämre :( jädra Thor, vad är problemet? Verkade helt ok imorse så jag tog min morgonpromenad och hade kameran med mig. Fast det var mulet så det var inte så kul att fota men ändå hihi.

Familjen skulle ut med en båt idag för att fiska och snorkla osv. Känns lite hemskt att jag får stanna hemma lixom. Men ja jag skulle passa bebisarna.
Hade ändå tur som var hemma för sen började det ösregna och har regnat hela dagen plus att Thor som sagt var och hälsade på ett tag;)

Hahaahahahhahahahahahahahhahaha - borde kanske ta en tupplur jag med?

Kunde inte göra något jag tänkt med bebisarna, ingen prommis, ingen strand. Gick ner ett tag på "verandan" där det är tak. Där finns ett pingis bord och en låda full med pingisbollar. Så under en halvtimme slängde de ut alla bollar (ca 25 stycken) och jag plocka upp dem, slängde ut dem, plocka upp dem... De blev trötta iallafall och tog en lång första tuppis. Nu tar de sin andra tuppis och jag sitter här och filosoferar lite :)

Idag har jag även tagit mig i kragen och fortsatt läsa i min bok. Så idag har varit en segis/mys jobb dag.

Idag ska vi grilla vilket jag sett fram emot hela dagen. Gott med mat ju! Kurrkurr i min mage:) herråååå


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Knåda! Knåda!

Ännu ett favorit uttryck!

Mammis

2013-03-19 @ 18:58:41
Postat av: Ola

Jaja... Jag hade gärna bytt ut våran is-vind mot lite sommar-regn! Så de så...

2013-03-20 @ 18:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0