Kommentarer

Läste nyss lite kommentarer från mamma och pappa. Har några svar till er.

För det första pappa, spindeln var ett monster! Ingen överdrift. Visste att du skulle klaga och kan se hur du skrattar åt att jag skulle vara rädd för någon "liten" insekt. Men som sagt så var den SKITSTOR och jag lovar att om du skulle sett den skulle du inte vara lika kaxig längre ;) du kanske inte hade varit rädd, men du hade fattat varför jag blev rädd!
Ush.... Den gör mig fortfarande paranoid.

Och mamma, idag efter vi köpt glass så skulle pojkarna klättra upp i ett träd så att de kunde ta en fin bild. Då sa jag att om du hade varit där så hade du hängt dig i grenarna som en apa eller försökt vända dig upp och ner eller...... Vem vet vad du hade gjort hahaha


Ge mig lite kärlek
Postat av: miccaela

HAHAHA du skulle sett mamma när hon var i Oslo, hon hängde sig i massa saker t.ex en lyktstolpe. jag hängde mig i en staty.

Svar: haha förvånad jag blir (eller inte)
alexandramemories.blogg.se

2013-03-21 @ 07:51:57
Postat av: Ola

Alex! Du vet att jag bara skojar med dig...? Men både du, Micca och mamma är lite tramsiga när det gäller insekter.

2013-03-23 @ 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0