Kära sol - Vill du gifta dig med mig?

Tänkte jag kunde berätta lite om ön vi är på. Det är en väldigt liten ö har jag fattat det som (fast tillräckligt stor för att gå vilse hehe) och det är väldigt lugnt här. De har alltså bara en liten affär där man kan köpa det viktigaste som tex. Glass antar jag :) har inte varit inne i affären än så har inte så bra koll.
Hela ön är bara full av palmer och andra exotiska träd och fina strandhus. Alla kör runt i golfbilar haha, så gulligt :D kanske kan testa köra den en dag.
Det finns också en gemensam pool där alla kan komma in men vissa hus har egen pool också vilket vårt har.

Just nu tar bebisarna sin tupplur så jag kan sitta vid poolen eftersom de har en babymoniter/kamera. Super om ni frågar mig:D när de vaknar ska jag nog gå på en liten prommis med dem. Allt för att vara ute i solen istället för inne i huset!

Här är en bild på vårt hus.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Ser ju jättefint ut!

2013-03-18 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0