Jaha

Imorgon beger jag & värdmamman & bebisarna oss hem till fishers. Pappan ska ta med pojkarna till hans föräldrar, så de får lite extra semester.
Ska bli ganska skönt att komma tillbaka så man kan få vara själv på riktigt och kunna träffa andra människor. Har såklart varit skönt med lite sol, fast har känts mer ensamt här eftersom jag inte kunnat gå och göra vad jag vill när jag varit "ledig".

Idag var det ganska dåligt väder fast mitt under dagen regnade det inte så då gick vi för att köpa glass. Denna gången var det kulglass som var mycket mumsig!

Just nu sitter vi här i soffan och de satte på någon serie som heter "the bible". Kände att där gick min gräns hahah så tog fram mobilen istället. Beställde faktiskt en ny datorladdare idag så förhoppningsvis kommer den fram om bara någon dag så då kan jag äntligen använda datorn igen:)


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0