Jag är hungrig

Godmorgon, Godkväll.

Igår skulle vi alltså till en fest. Fast det är så många som är på spring break nu så vi var kanske max 15 personer under hela kvällen haha. Inte superkul men vi hade roligt ändå:D träffade några nya au pair tjejer vilket var väldigt kul, en av dem är också svensk. Blev helt förvirrad när vi skulle prata svenska helt plötsligt haha.

Imorse slutade min datorladdare att fungera...KUL!!!!!!!! :'( fick först panik och tänkte att jag inte skulle kunna göra någonting, men sen kom jag på att det finns ju en uppfinning som heter iPhone och denna har också internet. Nu råkar det vara så att jag äger en sådan så jag får klara mig med den ett tag tills jag vet vad jag ska ta mig till.. Det enda jag inte kan göra vilket jag veeeeerkligen måste ibland är att kolla på tv serier. Seriöst!!!!!!! Hur ska jag göra nu???? Vad ska jag göra på dagarna när jag är hemma? Vad ska jag göra innan jag ska sova? Måste komma med en lösning snart alltså!
Köpa ny dator eller köpa ny laddare till min gamla, det är frågan.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Såg du mitt meddelande på fejjan...?

2013-03-10 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0