It's FRIDAY FRIDAY

Hey alla glada fredags människor:)

Igår var jag på T's skola/förskola och lyssnade på fairytail sagor. De har hållit på med det i någon månad nu och igårkväll skulle de läsa upp sina sagor för föräldrarna och så hade de byggt slott. Det var så kul när han skulle läsa sin saga, fick hålla mig så att jag inte skulle skratta högt..
"Once upon a time there was a boy, his name was Minecraft." Hahahah de är verkligen heeeelt galna i Minecraft här!
"He had a dog named cutie."
"In an evil castle lived an evil dog named Mr Evil."
Haha, väldigt fin saga..

De hade gjort jättefina tårtor och kakor med vilket lockade mig!

Nu är det dags för lite pilates hemma os Mathilde. Och vem vet, kanske blir det starbucks efter det, skulle inte bli så förvånad hehe
Ikväll måste jag jobba sent så funderar på att åka och köpa lite glass innan jag börjar så jag överlever kvällen:)
Håller även på att tvätta mina handdukar just nu. GODE GUD säg att jag gjort rätt så att de blir mjuka!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0