It is snowing outside

Vem är det som jävlas med mig när Thor är borta? Finns det en snö-gud? Ingen aning. Denne gud är här nu och snöar ner hela stället. Och alla amerikanare blir ju hysteriska när det snöar haha så jag förblir hemma ikväll istället för att gå på bio som det var tänkt, kul.
Pappan och pojkarna blir kvar i Florida en extra dag för att deras flyg blivit inställt också. Så synd om dem va? En extra dag i Florida...

Här kommer lite bilder på min shopping igår. Kände att jag hade ett riktigt bra flow faktiskt och hittade fina grejer!
Köpte en stickad tröja och en blus från Urban outfitters, älskar den affären! En tröja från abercrombie och trosor från Victoria's secret hihi. Tyvärr hade dem såklart inte kvar bikinin jag köpte. Ville byta färg eftersom de inte hade någon blå underdel :( men får väl köpa en underdel i en annan färg helt enkelt.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0