Här finns många ekorrar, bara så ni vet :)

Goddagens!
 
Igår gjorde jag la inget speciellt. Men tyvärr har jag fått reda på att Mathilde har valt att åka hem så hon åker om ca 1 månad. Så igår åkte jag hem till henne med lite kakor (såklart hihi) och "hjälpte" henne att börja packa. Resten av dagen flöt på som vanligt. 
 
Idag ska jag jobba till klockan 5 och efter det ska jag på en avskedsmiddag/fest/vet inte vad hos den finska au pairen som ska åka denna helgen. Kom på att jag kanske borde köpa någon present :/ men vad ska man köpa då? Antagligen något ätbart så hon slipper packa ner det höhö.
 
Det är ju påsk denna helgen. Tror inte vi kommer fira något speciellt. Är lite kluven haha. Imorgon (lördag) måste jag jobba på kvällen och under dagen ska de iväg på en påskmiddag. Vet inte om jag måste jobba på söndag men om jag måste det så vill jag ju gärna utnyttja min lediga tid imorgon och inte följa med dem på middagen, men samtidigt så vill jag ju följa med för att såklart så vill jag träffa deras vänner och umgås med min värdfamilj...
 
Glad påsk på er!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0