HALLÅ jag vill bli frisk!!!

På något sätt har min förkylning blivit värre IGEN. Den var nästan helt borta, har bara haft jobbig hosta de senaste två dagarna. Men såklart ska jag inte få bli frisk än. Istället blev jag helt täpt i näsan igen igårkväll och är det fortfarande. 
 
Gick åtminstone till gymmet igår så det kändes väldigt skönt.. Hoppas jag kan gå dit imorgon och att jag inte blir värre igen. Nu tänkte jag "städa" mitt rum lite. Det ligger lite kläder och kvitton här och där. Kanske ska tvätta lite med? Känner mig fortfarande så duktig varje gång jag gör det hihihihii.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Kan du inte ordna med lite vitaminer och nån hälsokost? Jag menar - som alternativ till Ben&Jerry's och KFC... ;)

Svar: Haha, jo kanske skulle behövas.
alexandramemories.blogg.se

2013-03-05 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0