Grötelligröt

Har börjat äta havregrynsgröt! Bli inte allt förvånade, här har de nämligen färdiga små påsar som man häller i en skål och tillsätter mjölk/vatten och in i mikron ;) inte supernyttigt för det är massa socker i, det blir sött, men väääldigt gott hihi. Det finns också olika smaker.
Iallafall, tyckte att det var lite för sött faktiskt för att det skulle vara gott till frukost men gillar inte att äta vanlig havregrynsgröt med bara havre utan smak. Listade ut att jag kan ju tillsätta extra havre istället :D så nu har jag gjort det och det blir supergott! Så gott att jag åt det både till frukost och lunch igår hehe. Ville ha det på kvällen med men kändes dumt så åt ägg istället. Jag vet, åt inte så bra igår men gröten var ju så mättande ;)

Nu sitter jag iallafall här med min gröt och ska förhoppningsvis iväg och shoppa senare.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0