Förvirrad

Igårkväll fick jag ta hand om bebisarna när resten av värdfamiljen var i indianapolis och stannande där över natten. Allt gick bra, men helt plötsligt slog det mig att jag skulle vara ensam i ett stort hus hela natten:( som tur var kom det ingen seriemördare eller liknande så det var ju skönt.
Mathilde kom över och kollade film också när bebisarna somnat så var ju inte ensam hela kvällen iallafall.

Imorse ställde de om tiden till sommartid här. Blev rör förvirrad för jag fattade inte vilka klockor som gick rätt och vilka som gick fel. Så jag sökte upp på internet hur mycket klockan var helt enkelt, så var det problemet löst:)

Idag hade vi tänkt åka några stycken för att se på bio och shoppa lite, men upptäckte att värdpappan tagit den bilen jag brukar köra så kan inte ta mig någonstans haha. Hans bil är så sjukt stor så den vill jag inte köra. Min är ju stor men den andra är lixom sjukt stor ;)
Istället blev jag upphämtad av Mathilde för hon ville inte kolla bio, så åkte vi och åt lunch. Slutade med shopping och en cupcake hehe. Köpte faktiskt en bikini på Victoria's secret, fast bara överdelen för det fanns ingen underdel i samma färg haha. Så ska nog bara köpa en enfärgad underdel någon annanstans :)


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Det ser mumsigt ut!

Mammis

2013-03-12 @ 08:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0