En blå banan, en blå banan....Det har dem aldrig sett i stan.

Kanske börjar jag bli liiiiiite bättre nu. Gick till gymmet och köttade body works and abs. Tänkte att man inte blir speciellt anfådd så det klarade jag av.
Idag har jag det lite lyxigt och ska bara jobba fyra timmar! Så ikväll händer det väl förhoppningsvis något trevligt. Kanske ska ut och äta med några andra au pairer, och om inte det blir av så ska åtminstone värdfamiljen ut och äta också så det blir nog god mat ikväll. 
 
Har äntligen målat mina naglar. Är för lat för att göra det nuförtiden. Som jag sa när jag pratade med min mamma tidigare idag så skjuter jag upp att måla naglarna, precis som folk brukar skjuta upp att göra läxan. Tänker att det kan vara skönt att göra det på kvällen. När det är kväll, "äsch jag gör det imorgon innan jobbet". Innan jobbet, "jag kan lika bra göra det ikväll"...Och så fortsätter det dag efter dag = inga målade naglar :) Men nuså!
 
Angående rubriken. Det svåraste med att ha en blogg är att komma på en rubrik. Satt och tänkte lite på Trazan och Banarne innan för er som känner till dem. Det är nämligen därifrån jag fick rubriken, deras underbara sång.

En blå banan, en blå banan, det har dem aldrig sett i stan.
Och har dem sett en blå banan, då är de färgblinda i stan.
En blå banan, en blå banan, det har dem aldrig sett i stan......
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0