Diet coke - I love you

Har överlevt dagen.
Idag hade man gärna varit hemma i Sverige i sitt eget hus utan bebisar och ha familjen där istället, och svartpepparkorn :(

Kräktes inte fler gånger. Tror det är för att jag vägrar, första gången fick jag övertala mig själv att det skulle kännas så skönt efteråt. Blö
Satt inne på toagolvet halva dagen, var så sjukt trött och uttråkad så tillslut tog jag min mobil och började kolla melodifestivalen. Såg bara 2,5 avsnitt så får väl se om jag kollar klart på det andra.
Tillslut var jag så trött så jag la mig ner på golvet. Kändes dumt och onödigt så ännu en gång fick jag övertala mig själv att gå till soffan. Sen sov jag i kanske två timmar så det var skönt och illamåendet blev lite bättre. När jag vaknade var det Harry Potter på tv så det fick mig på lite bättre humör. Såg fyran och just nu kollar jag femman. Det är så skönt för orkar inte ha högt ljud så ibland hör jag inte... Men som tur är så kan jag ju typ alla replikerna ändå så det gör inte så mycket hahahahha ;)
Har även druckit två burkar cola light! Brukar alltid dricka pepsi Max hemma när jag är sjuk så det känns som att jag inte kan dricka något annat än läsk när jag mår illa.

Snart måste jag packa det sista, måste fortfarande köpa flip flops så ska upp tidigt för att åka till affären. Wiho -.-

Kommer ha internet på ön förresten, så oroa er inte <3


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Hoppas du mår lite bättre nu!!! :)

2013-03-14 @ 08:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0