Broccoli? Jajamen!

Wohoooo idag har det varit toppenväder!
Blev lite tjurig först för att jag såklart skulle passa bebisarna medans alla andra kunde gå till stranden och njuta av livet. Men efter bebisarna sovit och ätit lunch så tog vi ned dem till stranden med:) förvånansvärt nog så har de inte ätit sanden en enda gång.

Fler fantastiska saker har hänt idag med. Jag har sett..... Trummvirvel.....: eeeeen sköldpadda :D eeeeen alligator ooooooooch delfiner wohoooooo jag är inte i Sverige !!!!!! Självklart kan man inte ha allt för mycket tur under en dag, så hade ju ingen kamera med mig någon av gångerna -.- men jag är väldigt nöjd ändå :D

Så idag har varit en bra dag:) började dåligt med moln och fast i huset, men nu har jag nog fått lite färg på riktigt!
En annan bra sak var att jag idag (varför idag när vi snart ska hem ) hittade en stor glassbytta i frysen :D det var god glass också så nu kan jag kränga rejält om vi ska hinna äta upp den innan vi ska hem hehehehehehhehe ;)

Vill bara avsluta med att säga att jag har börjat gilla broccoli, på riktigt alltså. Tycker faktiskt att det är riktigt gott. Kan ni tro detta fenomen? Det kan knappt jag. Bra va?!?


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0