Bra tv serier

Hello there everybody, how are you today?
 
Äntligen fredag igen! Varför längtar jag egentligen till helgen? Jo för att då kan man äta godis och glass utan att få dåligt samvete hihihihihihihihiihiihihiihihihihih.

Imorse provade jag på step circuit på gymmet efter att ha velat göra det i flera veckor. Har antingen varit sjuk eller inte kunnat gå dit så idag orkade jag inte bry mig om ifall jag var täppt i näsan haha så gick dit iallafall. Det var väldigt kul faktiskt och de blandade in lite styrkeövningar vilket alltid är bra, speciellt när man har tändsticksarmar som jag har hehe. 
Börjar alltså friskna till på riktigt nu, eller jag hoppas det. Blev väldigt förvånad imorse när jag vaknade och faktiskt kunde andas liiiiiiiiite genom ena näsborren. Igår kunde jag bara andas genom munnen hela dagen, detta är ingen överdrift. Dumma näsborrar. (Näsborre är ett ganska konstigt ord :s Tycker inte ni det?).

Igårkväll träffade jag Jana som är från tyskland men vi åt aldrig på någon riktigt resturang hehe. Istället åt vi lite på ett snabbmatsställe så vi kunde äta frozen yoghurt till efterrätt också istället. 
Ångrade ett tag att jag lämnat huset för att äta offentligt... Fick ju hålla andan varje gång jag skulle tugga så blev helt andfådd och fick ta några pauser :( Men tillslut hade jag ätit upp all mat och var både mätt och glad :D
 
Ikväll blir det förhoppningsvis kul! Ska åka med några andra au pairer till ett ställe en bit härifrån till en "fest". De känner killen som bor där sedan innan så alla au pairerna brukar åka dit haha. Kommer antagligen träffa några nya au pairer vilket ska bli kuligt och även amerikanare. Plus att det är alltid skönt när man väl gör roliga saker och kommer ut från huset ett tag. Kan bli ganska trött av att vara runt barn hela tiden ska ni veta.
 
Har glömt säga att det kommit massa snö för ett par dagar sedan, men nu är det soligt ute så förhoppningsvis håller det på att smälta nu. Tror jag ska gå på en liten prommis med bebisarna när jag börjar jobba för det var så skönt ute. Får börja använda ordet prommis när jag ska gå ut med dem nu istället för när jag ska rasta lille Piratplutten som är hemma i Sverige <3
 
Har nyss kollat alla Wild Kids avsnitten som jag missat. Jajjemen jag följer denna tv serie HAHAHAHA. Ganska kul måste jag säga. Så det passade väldigt bra att jag kom på att jag missat avsnitt eftersom jag tror att sista avsnittet sänds ikväll woho. 
Nu ska jag istället titta på New Girl, min nya favorit serie, typ. Så kuuuuuul. Så om ni inte har sett den, se den hihi.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Det vet du

Alex jag älskar din blogg!! så söt du är ! haha saknar dig <3
och ja jag håller med New Girl är bäääst!

2013-03-11 @ 23:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0